דירות יוקרה תל אביב

העיקר היקרה בעולם נחשבת לגם לאחת הערים המבוקשות בעולם, אפשר לומר כי זה הוא האופי המיוחד שמאפיין את העיר העברית הראשונה, אולי חופיה שקוסמים גם למקומיים וגם לזרים. או שאפשר לומר כי אלו מנעד רחב של תרבויות ושילובים, החל מהקולונריה המקומית ועד למסיבות הרחוב ואירועי התרבות הלאומים והבינלאומים. כך או כך נראה כי הביקוש לעיר תל אביב לא מתכוון להאט ולבטח לא להעלם. הביקוש הרחב והגדול שבעיר מנסה לבקוש את היצע דירות יוקרה בתל אביב המושלמות והמסתתרות בין הבנייה הישנה והחדשה של העיר. דירות אלו בהחלט מוכיחות את השם שנקנה לעיר היוקרתית, לא רק במיקום המועלה אלא גם בעיצוב ובמגוון.

פרויקט אנדרומדה

אל מול גבעת אנדרומדה שביפו, קורם לו עור וגידי פרויקט אנדרומדה היוקרתי אשר משקיף אל כיון הים.
הפרויקט המתווסף למתחם המגורים היוקרתי, מביא עימו רוח של שינוי ושיפוצים כללי לצד הוספה של כ-55 יחידות דיור חדשות ויוקרתיות. המתחם כולל בריכת שיחה מבוססת מי תהום, אבטחה במקום, בית קפה, מכון כושר, מתחם ספא ומיקום מושלם אל לב ליבה של העיר יפו. מבין הדירות המוצעות בפרויקט ישנם דירות מרווחות וגדולות החל מדירות 3, 4 ו5 חדרים ועד לפנטהאוזים מפנקים ומעוצבים בטוב טעם.

דה האז 11

עיצוב דירות יוקרה לא היה כל כך מובהק כמו בפרויקט של "דה האז 11" בלב ליבה של העיר תל אביב
הפרויקט היוקרתי מביא עימו סגנון חיים חד פעמי, כזה הכולל 2 מרפסות, דירות 4 ו5 חדרים מפנקות ומרווחות או דירות גן משפחתיות וענקיות. תושבי הפרויקט היוקרתי יוכלו גם להנות ממיקום מושלם אל רחוב יהודה המכבי, אל קרבת הירקון ואל לב ליבם של האזורים הכי נחשקים בעיר תל אביב.

הפילהרמונית כוכב הצפון

הפרויקט המצוין שנעשה תחת חברת "יוסי אברהמי" ממוקם ברחוב ש"י עגנון 28 ובמיקום צפוני ומושלם בעיר תל אביב. פרויקט הפילהרמונית מציע מתחם מגורים סגור, עם מערכת חכמה בכל הבית ועיצוב בנייה ברמה הגבוהה ביותר כאשר ניתן להנות מדירות 3,4 ו5 חדרים לצד דירות גן מפנקות ומרווחות. המתחם כולל שירותי שמירה במשך כל ימות השבוע והיממה, מחסן פרטי, חדר קולנוע פרטי, בריכת שחייה, סאונה ומרתף יין.