היתרונות של כסא גלגלים קל משקל

עבור לא מעט בעלי מוגבלויות הדרישה לניוד נחשבת ערך עליון, על כן קיימים מגוון רחב של אביזרים שונים המאפשרים למרבית בעלי המוגבלויות להתנייד ולנהל אורך חיים כמעט עצמאי לחלוטין. אחד מאותם כלים הוא ללא ספק כסא כלכלים קל משקל, כאשר מסוגו קיימים כיום מנעד רחב של סוגי גלגלים המצליחים להתאים גם למסלולי נסיעה רבים וגם מאפשרים יכולת קיפול ושימוש במגוון רחב של תנאי והובלה מנסיעה ברכב ועד לטיסה אל יעדים רחוקים. לכן בחירה של כסא גלגלים קל משקל עבור אנשים בעלי מוגבלויות, תהיה עדיפה על פני שאר הכלים השונים המאפשרים יכולות ניוד כאלו ואחרות.

יתרונות ברורים של כסא גלגלים קל משקל

כאשר מדובר בכסא גלגלים קל משקל אי אפשר שלא לשים לב ליתרונות הברורים בו, הראשון מבניהם הוא כמובן יכולת הקשירה אשר מצויה במרבית סוגי הכיסאות הללו. יכולת זו מאפשרת רמת בטיחות גבוהה עבור העושים שימוש בכסאות אלו, גם עבור מצבים בריאותיים שונים ומסובכים וגם עבור מקרים בהם קיים חשש מנפילה מהכיסא. שנית חומר הגלם ממנו עשויים כיסאות אלו במרבית הסוגים הינו אלומיניום מצופה אבקה, והוא שומר על יכולות שימוש גובהה ומניעת בלאי של שילדת הכיסא. היתרון השלישי והלא פחות חשוב הוא כמובן היכולת הרמה וקיפול של כיסאות מסוג אלו, המאפשרים קיפול גם של גב הכיסא וגם של המושב ובכך הופכים לקלים להרמה ואחסון.

יתרונות ופרטים טכניים

חשוב לזכור כי בחיפוש אחר כיסא גלגלים קל משקל, אנו עלולים להיתקל במגוון רחב של כיסאות שיכולת הנשיאה שלהן תנוע בין 100 עד 125 קילוגרמים ולעיתים אף יותר מכך. וכיאה לכלים המסייעים לנסיעה קיימים גם דגמים מושקעים יותר ומושקעים פחות, כאשר מחירם של כיסאות גלגלים קלי משקל נעים בין אלף שקלים ועד לעשרות אלפי שקלים, כאשר ניתן למצוא גם כיסאות כאלו משומשים במצב מעולה ובמחירים נמוכים. לכן היתרונות הרבים של כיסאות אלו מתווספים לא רק בזמן השימוש בהם, אלא גם במעמד הרכישה, ההתניות הטכניות השונות ועד ליכולת הנשיאה שלהם.