מדע בדיוני או חלום נבואי?

מדע בדיוני בחסות החשכה, או חלום נבואי שחלמתי בלילה? בחלומי ננו חייזרים בדמות וירוסים תוצרת מערכת הטבע הגדולה מגיעים אלינו, מתלבשים באדם מסתובבים באוויר ומשפיעים על כולם. יוצרים בנו שינויים פנימיים וחיצוניים, שינויים בהתנהגות, במעשה, בדיבור במחשבה. שינויים בטעם, בריח בראיה ובשמיעה. שינויים בעולמו הפנימי של האדם, שינויים בפסיכולוגיה של האדם, בתפיסה שלנו את המערכת בה אנו חיים. שינויים בתפיסה שלנו את העולם שהיה, את העולם שהווה, את העולם שיהיה. וכל השינויים מתרחשים בדור אחד, ללא צורך במוות ובלידה מחדש תחת וירוס שהגיע לעולם.

וכל השינויים שמתרחשים בצורה מואצת ומהירה הם שינויים הנחשבים תרופה. תרופה שמעבירה אתנו מהעולם הישן, זה שלפני הקורונה למדרגת האדם הבאה, לצורה המתקדמת העליונה של העולם.

חייזרים/וירוסים כימיים מולקולריים שגורמים לנו להיפטר מהערכים הקודמים של כסף, כבוד, שררה. של אני רוצה לעצמי הכי הרבה שאפשר. מובילים אותו לצרכים ההכרחיים בלבד כסות, מזון, משפחה והכל בשפיות, ללא אגירה מוגזמת, ללא צריכה אדירה, ללא עבדות לעבודה.

והתרופה היא, (לא האמנתי אפילו בחלום למשמע אוזני) עיסוק חברתי למען הזולת! דאגה לכל אדם באשר הוא אדם, וגם לטבע בכלל, ואין שובע מהעזרה  והדאגה לזולת. והחייזרים/וירוסים האלה משנים את כולם! הופכים את כל באי עולם לאלטרואיסטים המתמזגים עם הטבע, עם החוקיות המנהלת את העולם, עם כל בני האדם בלי הבדל מין, צבע, דת, לאום. את מי שמגלה סימפטומים עכשוויים לאהבת אדם וגם את מי שכאילו כלום בו לא קרה. וגם בונוס יש! הם לא מדלגים על אף אחד! מחליפים תוכנה לכולם, מתפשטים בכולם בפשוטי העם ובעשירי העם, במלומדים ובבורים, בפוליטיקאים, ובאזרחים הפשוטים בכולם! אפילו בחיות הבית הבר, כולם  רודפים אחר התרופה, שהיא כאמור פעילות למען החברה.

ברגע הזה של לפני היקיצה, הרגע שהוא בין ערות לשינה הייתי כמתהלכת בעולם מתוקן, גן עדן ממש, וכולם דומם, צומח, חי ואדם בהרמוניה עם כוח הטבע האחד.

אז מה אתם אומרים ידידיי? חלום נבואי או מדע בדיוני?