קליניקות מובילות בישראל בתחום האסתטיקה

תחום האסתטיקה הינו אחד התחומים הנפוצים כיום בישראל, ישנם לא מעט מכוני יופי אשר נותנים טיפולים חלקיים ולא מעט רופאים אשר אמונים רק על טיפולים כאלו ואחרים. אבל ככל שהתחום גדל ישנה סבירות גבוה יותר שתוכלו לקבל את הטיפול הטוב ביותר עבורכם, במחיר שהכי נוח לכם.

אז במקום להתחיל לבצע סקר שוק שיכול לקחת לכם שעות ואפילו ימים, במאמר הבא תוכלו למצוא את הקליניקות המובילות בישראל בתחום האסתטיקה אחרי ד"ר איימס. כך תוכלו למצוא עבורכם את הקליניקה שתתאים לכם בצורה הטובה ביותר, מבלי שתצטרכו להרים עוד איזה קמט או שתיים עם החיפושים של אחת.

Amor- אסתטיקה רפואית מתקדמת

קליניקה זו שנמצאת בלב כפר סבא נחשבת לאחת הקליניקות הטובות באזור השרון, היא מחזיקה רק חומרים תחת פיקוח ואישורים בעלי תו תקן בינלאומי. אך לא רק רמת מקצועיות גבוה ועמידה בתוי תקן, אלא גם טיפולים מגוונים אשר יכולים לתת מענה עבור כמעט כל סוגי האוכלוסיה.הטיפולים אשר מציעים בקליניקת אמור נמנים על טיפול בחומצה היאלורונית, מילוי שקעים, מיצוק צוואר ופנים, איפור קבוע , הסרט שיער בלייזר ועוד. כל אלו נעשים על ידי טובי המומחים ונעשים בליווי וייעוץ פרטני לאורך כל הטיפול.

YAFA MAXIMOV Beauty Tech Clinics

הקליניקות של יפה מקסימוב נחשבות לותיקות בתחומן, בעיקר בהסרות השיער השונות.קליניקה זו שהוקמה כבר י שם בשנות התשעים על ידי יפה מקסימוב, ממוקמת כיום גם ברמת גן וגם בראשון לציון ולה מערך של יועצים למיניהם אשר ילווה אתכם מתחילת התהליך ועד אל סופו.התחומים בהם הקליניקות של יפה מקסימוב מתמחה בהם הם, הזרקות שונות למיניהם המתמחות בהעלמת קמטים וחידוש העור,המסות שומן, הצרת היקפים, טיפול באקנה ועוד. כל אלו נעשים על ידי כלים טכנולוגים מתקדמים והזרקות מוכחות כיעילות.

הילה-קליניקה לאסתטיקה רפואית

קליניקה זו הממוקמת באזור ירושלים, מתמחה בכמה סוגי טיפולים קוסמטים עיקרים. הראשון מביניהם הוא הסרת שיער בלייזר הנעשה בטכנולוגיות מתקדמות ןמתאימות לכל סוגי העור. השנייה היא האסתטיקה הרפואית, זו מתמחה במגוון תחומים כמו טיפול בצלקות, פיגמנטציה, טיפול כתמים ועוד. טיפולים אלו נעשים על ידי השגה וליווי של רופא העזור להתאים את סוג הטיפול אל העור. התחום השלישי שבו מתמחה הקליניקה הינו טיפולי פנים שונים, עיסויים רפואיים, הזרקות בוטוקס עם זריקות מהטובות בשוק ועוד. בקליניקה הילה אשר ממוקמת בירושלים תוכלו לקבל מענה ללא מעט בעיות אסתטיות.