קורונה, מה היא באה לומר לנו?

אנחנו מגהצים את כרטיס האשראי בלי סוף

נגיף הקורונה הגיע לאחר תקופה בא האנושות הייתה עסוקה בשאלה איך ניתן להמשיך ולמלא את האדם במילויים חסרי תועלת כדי שיוכל להוציא שוב ושוב את כרטיס האשראי ולגהץ בלי סוף , זה נקרא תרבות הצריכה .

בעצם כול העולם טרוד ועסוק סביב תרבות זו , חברות גדולות העסיקו את מיטב המוחות כדי להמציא לאדם פלאפון חדש מכונית חדשה ואולי איזה יוגורט בטעם תות בננה ומה לא ? זה היה סוג כזה של מעגל סגור ניתן לתאר זאת כמו כלב שרץ אחרי הזנב שלו .

לא שבאמת היינו צריכים לרוץ ולהחליף את מכשיר הפלאפון או את המכונית אבל פה נכנסת נקודה מאוד חשובה בחיי האדם שנקרא התלות שלנו בסביבה בה אנו חיים ! מה זה אומר ? נורא פשוט , אני לא יכול לראות אצל השכן או הקולגה בעבודה שהוא התחדש במשהו חדש ואני נשארתי הרחק מאחור מצב כזה קורע אותי מבפנים .

ופה אנו מגיעים אל הבעיה העיקרית של האדם והיא התוכנה שעמה הוא הגיע לעולם הזה היא נקראת רצון ליהנות או במילים אחרות אגואיזם כלומר האדם לא יכול לעשות שום תנועה אלא אם כן יש לו רווח מהפעולה , וזה הרחיק לכת אף יותר כאשר האדם נהנה להרוויח על חשבון הזולת .

התנהגות זו של האנושות כולה מביאה לחורבן הכדור הזה שאנו חיים בו , אנחנו מוכנים לעשות הכול כדי למלא את עצמינו כולל פגיעה אנושה בטבע הסובב אותנו שהתוצאות מחוסר האיזון שגרמנו לטבע הם הוריקנים רעידות אדמה, שריפות, צונאמי באזורים שונים בעולם ומה לא .

וכאן מגיעה נקודת מפנה שנקראת קורונה שבעצם מטרתה לעצור אותנו מלהמשיך להרוס את הכדור שאנו חיים בו , כוח הטבע שעוטף אותנו בעצם מציל אותנו מעצמינו בזה שעוצר אותנו מהחיים של העולם הישן ומביא אותנו לפתחו של עולם חדש , למעשה כול הבעיות שלנו נובעות מזה שאנחנו מתייחסים רע אחד לשני , ברגע שנשנה את היחס שלנו לזולת משנאה לאהבה נחוש הקלה ונתחיל לחיות טוב , לכן באה הקורונה ואומרת לנו : תישארו בבית ותלמדו איך להתנהג אחד לשני ! 

להתראות בעולם החדש !!!