מנות העוף הכי שוות היום

המטבח הישראלי מורכב מלא מעט מנות שונות אשר עשו עליה ממדינות רבות, נוכל למצוא כיום מנות שניצל, קבב, שווארמה וקובה בלא מעט מהמבטחים הישראלי וגם המסעדות. אבל אחת המנות שמקבלת טוויסט בכל פעם שפוגשת מטבח שונה, היא לא אחרת מאשר מנת העוף. מנה זו שמוצעת החל ממסעדות אוכל מהיר כדוגמת "מקדונלדס" ועד למסעדות שף, יכולה להיות ארוחת צהריים טעימה ומזינה עבורכם. אבל כדי שתוכלו לבחור את מנת העוף הטובה ביותר שנמצאת כיום בין כל המסעדות (לדעתי זה העוף הכי טעים בעיר, אבל יש עוד מספר מועמדים), חשוב שתכירו את המנות הכי שוות שקיימות היום. אז לפני שהרעב פוקד אתכם ואתם מחפשים אחרי ארוחה מהירה, המאמר הזה יכול לעזור לכם לבחור.

מסעדות שף

הוטל מונטיפיורי – אחד ממסעדות הבר הטובות בעיר תל אביב, לא רק נחשבת לאזור הכי מבוקש אלא גם למוסד אוכל בעל שם. את אחת ממנות העוף שאסור לכם לפספס בעיר תל אביב ובכלל, היא לא אחרת מאשר מנת ה"קריספי צ'יקן" של הוטל מונטיפיורי. המנה מורכבת מחזה עוף וירך העוברים כבישה, בישול וזיגוג כאשר הטעם מורכב מאניס, ציפורן וסצ'ואן. כל תהליך ההכנה עומד על לא פחות מ48 שעות, שאחריהן תוכלו להנות ממנה חרפרפה עם אצבעות דביקות! המסעדה נמצאת ברחוב מונטיפיורי 36

קאב בם – מסעדה אסיתיות תל אביב המומקת ברחוב לינקולן 11, כאשר רוב התפריט שלה מורכב ממנות אסיתיות מעולת עם לא מעט ממנות עוף טעימות. אך אחת המנות העוף המומלצות שתוכלו למצוא ב"קאב בם" היא לא אחרת מאשר מנת עוף המוגשת על סלט פפאיה יחד עם כרעי עוף שעברו טיגון ארוך. מנה מעט חריפה אבל שווה את כל מוקדי השריפה שעל הלשון.

לא רק מסעדות שף

אורלי רוטיסרי – מסעדת העוף הרמת גנית נמצאת במרחק הליכה מאזור גן החיות, ומחזיקה בתפריט שלה לא מעט מנות עוף עסיסיות ומזילות ריר. בתפריט אצל אורלי תוכלו למצוא מנות עוף שלמות בגריל, החל מרבע עוף ועד לחצי עוף. אבל יחד עם מנות העוף ישנן גם מנות פרגיות מעולות וגם מנות טורטיה וכריכים ממולאים בסטייק פרגית, שניצל עוף ועוד מנות מעולות.

מסעדת גריל עוף – מסעדת הגוף שמומקת ברמת השרון מציעה עבור לקוחתיה מגוון רחב ועשיר של מנות עוף,החל מכנפיים, שניצלים, סטייק פרגית ועוד. המסעדה מומקמת ברחוב סוקולוב 41 ובתקופות חגים ושישי שבת, תוכלו למצוא גם תפריט רחב של מנות ערב עם תוספות מגוונות וטעם שיקרא לכם להזמין עוד