דירות למכירה בברלין

המשקיע הישראלי כבר מזמן אינו מסתמך רק על הריביות האפסיות של הבנקים אלא מצא מגוון רחב של השקעות שונות שאיתן הוא יוכל להרוויח מעט כסף מהשקעות. חלק מאותן השקעות נמצאות בטסארטפים שונים, במניות כאלו ואחרות ואפילו בהשקעות נדל"ן ברחבי העולם כאשר מדינות אירופה מככבות לא פעם מבין המדינות העדיפות להשקעה. אחת מהמדינות האלו היא לא אחרת מאשר מדינות גרמניה, הנחשבת לבעלת כלכלה חזקה ונמנת מבין המעצמות הכלכליות של העולם המערבי. אך בכדי שתוכלו לבצע השקעה מעולה ואפקטיבית בגרמניה, הרשו לנו להכיר לכם דירות למכירה בברלין שיצאו לשוק ממש לאחרונה. העיר שנחשבת לעיר המאוכלסת ביותר מבין ערי גרמניה, הינה בעלת ביקוש גבוה ואחוזי תיירות מחמיאים שבהחלט הופכים אותה להיות השקעה מעולה עבורכם.

חוקים ותשואות

גרמניה נחשבת למדינה סוציאליסטית וככזו היא מציבה לא מעט חוקים אשר ישמרו על חוקי הדירות בעיר, גם על מנת לשמור במידה מסוימת על תחרות וגם בכדי לאפשר דירה במחירים שפויים לכל מבקש. ובכל הקשור לחוקי המיסוי והנדל"ן במדינה חשוב שתכירו את המע"מ הגרמני שעומד על כ19 אחוזים, הוא אמור להיות מחושב בקניית הדירה שלכם ולצידו מס רכישה ומס רוכש עומדים על כ5 אחוזים ועל כ0.5 אחוז בלבד.
בכל הקשור לתשואת הנכס בעיר ברלין אפשר לראות כי התשואות נעות כיום בין 6 אחוזים עד ל11 אחוזים, שבניגוד ללא מעט ערים בארץ אחוזי תשואה כאלו הם בהחלט ראויים להשקעה ולבטח בעיר כמו ברלין שנהנת מביקוש בלתי נגמר.

אז כמה זה עולה לנו?

טווח המחירים בברלין עדיין לא הרקיע שחקים למרות תקנות המיסוי השונות והביקוש הבלתי נגמר, כאשר את מחירי הדירות תוכלו למצוא בין מחיר של 90 אלף יורו ועד ל500 אלף יורו. כמובן שהמחירים מתחלקים בין גודל הדירות, האזור שבו הן נמצאות ועוד. אחת מהדוגמאות לכך היא דירה בת 2 חדרים במרכז העיר, שאותה תוכלו למצוא במחירים שבין 90 עד 150 אלף יורו בלבד. יחד עם זאת ממוצע מחיר למטר מרובע, במיוחד באזורים מרכזיים כמו רובע "מיטה" נע בין 5000 יורו למטר ועד 5600 יורו.